Την ίδια ώρα, επωνυμίες της Inditex, όπως ο Zara και άλλες μάρκες (Pull & Bear και Bershka) δεσμεύτηκαν δημόσια ότι θα πωλούν βιώσιμα ρούχα μέχρι το 2025. Τα καταστήματα δήλωσαν ότι τα ενδύματα με πρώτη ύλη το βαμβάκι, τον πολυεστέρα και το λινό θα είναι πλέον οργανικά, βιώσιμα και ανακυκλώσιμα. Τα οφέλη θα είναι πολλαπλά, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Zara διατηρεί περί τα 7.490 καταστήματα στις πέντε ηπείρους και είναι μεταξύ των εταιρειών που κατηγορούνται για τεράστια ενεργειακή σπατάλη. Για τον λόγο αυτό η διοίκηση της Inditex κατάρτισε στρατηγικό πλάνο, θέτοντας σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο τους παρακάτω στόχους.
Ειδικότερα, μέχρι το 2020, έχει δεσμευτεί ότι θα εξαλείψει τη χρήση πλαστικής σακούλας σε όλα τα brands της, μέχρι το 2023 δεν θα υπάρχουν τα πλαστικά μιας χρήσης στα καταστήματά της, ενώ έως το 2025 το 80% της ενέργειας που καταναλώνεται στα κεντρικά γραφεία, στα εργοστάσια και τα καταστήματα Zara θα είναι από ανανεώσιμες πηγές και οι εγκαταστάσεις της θα παράγουν μηδενικά απορρίμματα. Παράλληλα, στο παιχνίδι μπαίνει και ο παράγοντας της συλλογής και ανακύκλωσης ρούχων από την ίδια την εταιρεία. Στην περίπτωση της Inditex έχουν συγκεντρωθεί από το 2015 περισσότεροι από 34.000 τόνοι χρησιμοποιημένων ρούχων. Επιπρόσθετα, έχει προχωρήσει σε εγκατάσταση τραπεζών με ρούχα σε περισσότερα από 800 καταστήματα σε 24 περιοχές, ενώ έχει προβεί σε συνεργασίες με ένα σύνολο οργανισμών.